Tobias 7 år!!

Ja,det var igår det men jag hade för mycket på gång då.
Men nu kommer lite nostalgi sedan han föddes!!!

image628

Inte nån vidare mysig blid.... men här är han urplockad och "luftad"
Ena ögat har han fått upp,bara nån minut gammal.

image629

Här är fotot till internet,23 timmar gammal.
Just innan dom tog crp och han åkte upp på neonatal.
Samma kläder som Dennis fick ha sedan när vi knäppte honom oxå.
Försökte hitta kudden oxå men tror inte vi hittade den.

image630

Här har han kommmit ner från neo.
Besök av farmor,lillLinda och kusin Maja.
Ligger skönt i pappas knä.

image631

Badning hemma det tyckt vi om!!

image632

6-månaders korten är tagna på Prix.

image633

Ett av dopkorten,döptes med kusin Maja.
Vi var i Rogstakyrka med fika på Lingarögården.
Samma präst som vigde oss döpte båda killarna.

image634

Kul kort,tycker jag.
Alla utslag och exem han har  var ju mjölk,mjöl och ägg allergi.
Fick reda på det när han var 7 månader då gjordes en prick test först.
Ammade till han var 8 månader så det blev ju lite struligt då...
Jag fick ju lunginflamation och vatten i lungorna efter kejsarsnittet,
så jag åt urindrivande medel.
Då fick inte Tobias min mjölk,men jag vet inte vart jag fick krafterna ifrån
att pumpa och slänga tills det var dax att han skulle få suga på bröstet???

image635

Här kommer några ett års kort.

image636

Dom är så goa att det kommer några till...

image637

Fler?? Varså god!!

image638

Det sista....

image639

Och så här såg han ut för ca 1 månad sedan!!

image640

Vår stora kille, 7 år 4 nov-07 !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0