Jobb,jobb....

Japp så var det över för denna gång då.
Jobbar helgen alltså.
Sade till killarna i morse när jag skulle fara att nästa gång jag jobbar så här så är det jul i morron....
Tror inte dom förstod riktigt,
men jag fick nästan själv panik.
Fast det behöver jag egentligen inte ha.
Har planerat att ha klapparna klar senast till helgen.
Och det kommer att gå så bra så.
Jag har redan en plan....
Till dom 20 persen jag ska köpa till.
Och inte gjorde det nått att när jag kom hem igår så när jag öppnade dörren
från hallen så stod det ett ljus och brann där,
under det så låg ett kuvär med 4000 i.
Göran hade sålt bilen under dan och tyckte jag
skulle ha dom pengarna till julklappar!!
Gissa om vi ska handla i morron Dennis och jag.
Appropå honom ja,
det var därför jag satte mej här!!

image663

här är bilden från dagis.
Har knäppt lite snett ser jag....
Men jätte fint var det!
Så nu,natti och jag ska drömma om Casablanca
och mej när vi rider som vi gjorde idag!!!
Shopping i morron!!

Kommentarer
Postat av: Angel

Det där kortet var också super fint!! Ett sådant vill jag också ha! ;)
Oj, en massa shopping kan ni unna er idag du och Dennis då!! Skoj!! Vi kommer hem 7-8-9 dec. Hinner vi ses något då?! Vill!!
Kram kram

2007-11-26 @ 09:31:18
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Hanna

Fint kort på Dennis! Men hallå - hur lyckas man bli uppvaktad med tända ljus och pengar till julklappar?? Tala gärna om det för mig! Blir ju avis här ju....:-)

2007-11-26 @ 10:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0