Attans.

Dennis har feber.
Förstod väl att det skulle bli så,
men hoppades på att det inte skulle bli så...
I natt vid 3 så kom han till mej och kunde inte sova.
Gå och kissa och somna om sade jag bara.
Men han kom igen efter en stund och sade han hade ont i örat.
Han var inte så varm med fick en tablett ändå.
Hörde honom böka runt en stund, sedan
kom han igen och då fick han ligga med mej.
Men där snurrade han bara runt, så jag bar tillbaka honom i sin säng.
Men när jag vaknade i morse låg han vid mej igen......
När jag kom upp så gick han omkring med mössa och halsduk.
Göran gav honom nässpray,det ska man ju göra vid öronvärk, kom jag ihåg.
Åkte ner mot Maråker, där var han ganska pigg tills det var dax att gå in och äta.
Fick en tablett till och låg på soffan när vi började äta.
Men kom upp och åt innan vi var klar.
Fikade och sedan var det dax att fara hemmåt.
Båda killarn sov på vägen hem.

Nu när jag satte mej här skulle jag lägga in korten men det fanns inte nått kort att lägga in....
Då har jag spart dom på ett ställe som jag inte får ut på datorn??......
För memory sticket var inte riktigt isatt såg jag när jag tog ut och satte in det igen.
Så nu vet jag inte hur jag ska få ut korten.
Men Sara kommer snart från Finland så då kan nog hon hjälpa mej=)

image661

Så jag lägger in ett kort på Maråker sedan i sommras.......

image662

Och här är pappas sjöbod.
Det är ju inte lika härliga färger nu men
lika underbart som vanligt att komma dit!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Petra

Tackar för tipset!!!
Alltså det om att ge nässpray vid öronvärk,de visste jag inte..Men ska lägga de på minnet tills mina får ont..
Kramis.

2007-11-19 @ 18:37:36
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Angel

Är ni fortfarande sjuka? Smittade Tobias er alla?
Söt han är Dennis som går runt med mössa och halsduk inne. Men vad gör man inte då man är sjuk?!
Saknar er. Känner att vi måste ses innan jul. Alldeles för långt till julen. Kramar till hela familjen!!!

2007-11-22 @ 14:46:34
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0