Varför??

När man skickar mail eller sms är det inte brukligt att svara då??
Eller om ett kännt nr dyker upp på telesvar.
Det har jag trott ivarje fall.Vi ringer dom vi känner igen.
Om det är nån som vet annorlunda kan ni svara här då??
Skriver och skickar hur mycket som hellst men får inte nått tillbaka.
Har haft denna disskussion med vissa men det bättrar sej inte.
Det tycker jag är tråkigt....
Vet ju att både sms,mms och datorn används flitigt,till vissa då.
Här sitter jag,en arbetande 2 barns mor,och har tid att skicka mail sms
och mms men det finns ju dom som inte har så mycket och
fortfarande inte svarar när man skickar......
I bland så blir det för mycket för mej och
måste skriva av mej på nått sätt,bloggen blev det nu idag.
Det är ju inte mej det drabbar för det mesta,utan mina killar.
Dom märker väl inte nått nu men det kommer väl.
Vad ska man svara då??Att folket inte vill vara med dom??
Är det så??Vissa frågar dom fortfarande efter men när det inte kommer
nått ifrån dom så struntar dom i dessa personer,
är det så det ska vara ,så ni vill ha det??
Ja,men vasågod då.Jag orkar inte fundera och vara ledsen längre.
Då struntar jag i er oxå!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Var inte ledsen över detta. Dessa personer får skylla sig själva i sina upptagna liv tycker jag.
Kram Anna

2007-03-01 @ 16:02:18
URL: http://booparn.blogg.se
Postat av: Angel

Jag hoppas att du inte syftar på mig... men känner mig till viss del träffad... :( Ska skärpa mig! Kramar

2007-03-01 @ 22:24:20
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Petra

Jag hoppas inte att det är mig du syftar på,för jag har inte fått nått sms eller mms den senaste tiden..

Brukar då vara duktig å svara när ja får från mina vänner...
Men sen så händer det ju att jag skiter å svara en å annan karl som hör av sig å är horny,som jag bara suckar åt å inte ens vill ödsla pengar på å svara nej till *S*
Men det kan ju hända att jag inte svarar direkt,för som jag sagt förrut,så får jag ju inte ha min mobil på mig på jobbet,så det blir ju bara nån gång per dag som jag hinner kika på den om det kommit nått.
Kramis,kramis.
Ps.självklart kan du å jag ta nån turne till Sundsvall å shoppa oxå,måste bara hitta en dag då vi kan båda två först. ds.

2007-03-03 @ 10:41:44
Postat av: Anna..

Häj! Ja kännde m lite träffad.. Men det ä ju lite mycke nu.. Ska ju flytta. Eller håller på.. Men ja förstår va du menar.. Det känns inge kul när det bara är kontakt från ett håll.. Ska skärpa mig i allafall.. Puss A

2007-03-03 @ 11:40:07
Postat av: Malin A

Helt otroligt att man kan skriva nått dylikt. Har man möjlighet att svara så har man, annars så svarar man inte. Det finns alltid en anledning till att man inte gör det, och det ska respekteras. Det är ju ett påhopp på ens så kallade kompisar du gör.
Man kan väl inte sitta och alltid förvänta sig att alla ska svara och göra som man själv vill hela tiden, och sen spy galla rätt ut när det inte blir som man tänkt sig. Nä, skärpning! Detta tyder på dålig självkänsla bara. Det måste väl finnas viktigare saker att skriva om än detta? Man ska vara glad att man är frisk och ens barn också är det. Var glad för det du har och tänk inte på sådana detaljer som du gör. Det ställer bara till mer bekymmer för dig än gör nytta. Skriv om sånt du gör och har gjort, och inte sånt här.

2007-03-04 @ 12:44:14
Postat av: jana

Tack Malin.A.
Men det var ju detta som ställde till det för mej DÅ.Självklart så förstår jag att man bara kan svara när man kan,men visst blir man ledsen och slutar höra av sej om det bara sker från ett håll?
Dessto flera gåner jag läser din kommentar desto mer ser jag.Och det är nog av dålig självkänsla som jag skrev detta,för att jag kännde mej ratad.
Och som du säkert ha sett,eftersom du skrev kommentaren 4 dagar efter att jag lagt ut bloggen, så har jag skrivit om viktigare saker som tandtappning och skidåkning.Det är väl bara att acceptera att det är som det är och gå vidare som vi gör.
//Jana

2007-03-04 @ 16:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0