Nedrans blogg.

Ibland funkar den och ibland inte.
Som tur var sparar han när det inte funkar.
Skulle lägga ut bloggen på Tobias och allt försvann,
men som tur var hade han sparat så nu var
det bara att publicera den.

Han är ju hos Maja i Delsbo i natt.
Göran fick en "flasch",fast han pratat med Linda och jag gjort det.
Han fick för sej att Tobias  satt nånstans och grät för
dom inte hade hämtat honom....
Skulle hämta mobilen och sms:a,men då hade jag fått från
Linda där det stod att allt gått bra och det var en bild
på både Maja och Tobias när dom sov.
Vad skönt.Min mobil hade jag i jackfickan så
det hördes inte när jag fick meddelandet ju.
Lite läskigt när man får såna tankar att nått har hänt.....
Ibland på lunchen när det står för mycket hemska heter
i tidningen så kan jag känna så.
Flera gånger har jag ringt på dagis bara för att kolla att allt är bra.
Nu hörde jag Dennis oxå,skönt.
Nej dax att sova kanske??

Har kollat på Kill Bill 1,så nu måste jag nästan se 2:an oxå.
Det slutad ju så konstigt.

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch ja,det är otäckt när det blir så...
Ja är lite nojig nu efter den stora buss olyckan utanför Uppsala...Ska ju nämligen sätta sönerna på bussen i morgon söndag för att åka till uppsala,å sen ska dom ju åka bussen tebax me på onsdag igen...

Men va skönt att göran kände fel å allt bara va bra då...
Kramis kramis...

2007-03-03 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0