Mina killar.

124276-273

Måste bara lägga in en bild på mina älsklingar.
Det är ett kort taget i oktober -06.
Så det är gammalt och säkert har jag visat det förr,men dom är ju ssssååååå fffiiinnnaaa!!!
Har det som bakgrunds bild när jag startar datorn.
Är så kul att se dom då.
Kan bli sittandes och bara kolla en stund.
Tobias färger är så bra,den rosa munnen och dom bruna ögonen,
han form på läpparna och kläderna som dom har på sej.
Frisyrerna var bra oxå.Dennis ser så glad  och fräch ut.
Båda lyser av bus.
På kalaset vi skulle på då var det inte många som hann se hur dom såg ut,
så det var ju bra att jag fick nått bra kort på dom.
Det skulle ju springas och busas och då var först västarna ivägen och sedan
slipsarna.
Ja,det är mina härliga killar det.
Känns lite jobbigt nu när man jobbar helg och inte få träffa dom så mycket.
Bara höra Göran berätta hur duktiga dom varit när dom var där
och hur bra dom åt när dom var där m.m.
I morron kanske jag hinner se dom innan jag far vid 7.
Sedan när jag kommer hem i morgon vid 15,30 så brukar vi mysa med nått gott.
Är ganska trött då oxå jag.
Igår låg vi på deras rum och kollade tv,för Göran skulle se hockey.
Dennis blev trött först och lade sej som Pippi med huvudet på fotändan
så han skulle kunna se tvn.
Sedan blev Tobias trött och sade att jag fick vara kvar och kolla
på hans tv om jag vel fast han lade sej.
Det tyckte jag var väldigt snällt.
Ja,nu är det dax att lägga sej om jag ska orka med morron dagen oxå.
Så natti,natti.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesnygga killar du har!

2007-03-18 @ 11:27:05
URL: http://booparn.blogg.se
Postat av: Sara

Jag håller med, dom är såååååfina så. Verkligen en perfekt bild morsan! ;) Kramis!

2007-03-18 @ 20:33:38
Postat av: Maria

Vilka jättefina killa du har!

2007-03-19 @ 13:47:41
URL: http://mammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0