Men nu var det längesedan..

Ja,det var det!!
Längesedan jag skrev ett inlägg.
Men det har bara rullat på nu i flera dagar och tiden har inte riktigt funnits till.
Har ju suttit vid datorn emellanåt men det har inte blitt av ändå.
I morse strax före 5 ringde Görans väckarklocka.
Han och en jobbarkompis ska på kurs i Stockholm.
Deras tåg gick kl 6.
Så då kanske jag kan sitta här utan dåligt samvete i kväll.
Han kommer inte hem förrän på  onsdag kl 5.
Då ska jag på möte för som det ser ut nu så ska vi strejka över påsk.
Ha det bra tills jag återkommer med härliga bilder från helgen dels i Maråker och
hemma och underbara bilder på Dennis ute igår!!
Kram Jana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0