Pust,stånk och stöööön.

Puuuhhh!!!
Då var andra passet gjort!!
Tyvärr har jag en  tendens att gå på jobbiga pass.
Första passet jag var på var ju puls/bas så det gick ju ganska bra.Det är lite mera konition och styrka med i puls....
Nu visade det sej vara ett puls/medel och det var ätter värre.
Kan inte säga att jag var stolt över mej själv när vi gick därifrån,
men gjorde vad jag orkade i varje fall.
Sitter nu hemma och känner efter hur jag ska orka ta mej vidare
med att ta bort hela julen nu.
Göran är ute med traktorn och skottar.
Det kom ju ca 2 cm snö idag.
Han ska på hockey i 2 dagar kl 3.
Hej då.( Tobias ska kolla på 4-hjulingar på datorn nu .)

Fortsätt kommentera min utmaning...


Kommentarer
Postat av: Angel

Vi tar julen i omgångar vi... granen försvann ikväll. Det andra imorgon. Orkar inte ta allt på en gång. Tycker det kan vara mysigt att ha kvar ljusstakarna i vardagsrummet.

2007-01-13 @ 22:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0