Nytt liv är det tänkt........

Yoohoo!!
Jag har varit på jympa!!
Friskis och svettis har ju nya lokaler här nu.
Superfina och gym oxå har dom.
Var dit efter jobbet idag.
Possitivt överraskad blev jag när jag orkade allt utom dom sista 5 armhävningarna!!
Det trodde jag absolut inte.

Annars har det inte hänt så mycket här egentligen,såg att jag inte skrivit på 3 dagar!!Nu kom jag på att det inte var sant!! Att det inte hänt nått alltså.(förlåt Anna)
Torsdag jobbade jag till 22,15.Lämnade båda killarna på skola/dagis vid 11 innan jag for på jobbet.Tobias hade ju lov så han gick mina tider.
Fredag var det samma visa då fast till kl 9 lämnade jag dom.Jobbade till kl 18,15.
Lördag började jag kl 7,45 så då hann inte Göran vakna.Satte på stor tvn åt killarna innan jag for.
Kom hem vid 15,30 kanske.
En stund senare ringde det på dörren och där stod Anna,Magnus och Wille!!Gissa om vi blev förvånad.
Hade ringt henne men inte fått nått svar.Fick en liten känsla då men......
Göran hade tagit upp en stor bit laxfile´som vi gjorde iordning.Killarna vela ha köttbullar så det fick dom ju,mer lax till oss!!:)
Lite glass till efterrätt kunde vi trolla fram oxå.
Söndagen skulle jag jobba,men så blev det inte ,tack och lov.
Åt frukost och donade på sedan for vi till Sundsvall och grattade Angelica.
Hon fyller i dag egentligen men skulle både jobba och plugga.
Killarna skötte sej bra ända fram till vi sade att vi skulle åka då brakade dom lös.
Vi var först där så det var bra.Ingen som hetsade upp dom heller.
Var in på Max och åt när vi vände hemmåt.
Ja, igår var Dennis och jag hemma.
Gjorde inte nårtt alls då,var bara trött.
Tänkte komma iväg på jympa då med men....
Tog en halv timma på orbitrecken istället.
Cioa så länge!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att komma igång med gympa, men vad är en orbitreck????

2007-01-10 @ 10:29:27
Postat av: Hanna

Föregående var från mig...:-)

2007-01-10 @ 10:29:52
Postat av: Sara

Oj, även ja har varit lite dålig med att skriva märker jag och inte har jag någon ursäkt för det heller...ops! Kul att du va och gympade, mamma skulle dit och prova idag hon med men vi lära fixa den nya ugnen först så hon kanske gör det senare ikväll. Vi ses nåt! Kramis

2007-01-10 @ 17:29:25
Postat av: Anna

Hej Jana!
Du får svar när du satt upp fem påståenden om dig själv. Kram

2007-01-10 @ 18:44:49
URL: http://booparn.blogg.se
Postat av: Anna..

Varit in å kollat å väntat på nyheter å kort.. Man ä jun faktiskt van m de.. Van m å bli kallad inget särskillt m .. Tack för senast.. Himla trevligt!

2007-01-11 @ 22:16:39
Postat av: Anna..

SUPER (AVUNDSJUKA) GRATTIS TILL JUMPAN.. PUSS A

2007-01-11 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0