Fredags kväll.

Jaha,nu är det fredags kväll då....
Sitter vid datorn med ett glas vin faktiskt.
Var in och skulle säga hej till svärmor som jobbar på systemet och hon var upptagen så jag kollade runt lite och kom på att jag var lite sugen.
Drack ju inte änns nått på nyår.
Köpte 2 glas mosserande vin och en jordgubbsvin som oxå är mosserande.
Mums,tog lite ost och kex ,rostade lite bröd med svart rom och creme fraich ett det första glaset.
Och nu datorn till resten av glaset.
Ska jobba i morron mellan kl:7,45-15 och sedan i på söndag har jag lämnat bort min tid.
Det var en tej på jobbet som skulle ha ledigt längre fram men inte visste hur hon skulle göra för hon vela ju ha timmarna och det var inte nån som vela byta med henne.Sade på skämt att hon fick ta min söndag.Det nappade hon på!!!
Tjänade massor på det då!
Och jag är ju bara tacksam för det!!Definitivt Göran är glad för det!!
Pratade om att då fara till en viss fröken i Sundsvall och det lät väl inte helt omöjligt....
Ja,det var väl det då.
Höres!

Kommentarer
Postat av: En viss fröken...

Nu blir jag glad! :D

2007-01-05 @ 22:36:44
Postat av: Sara

Men va du hade lyxat på med vin då, mysigt. :) vi ses väl nåt i veckan antar jag, vi tittar nog ut nåt. :) hehe. Kramen

2007-01-07 @ 18:08:12
Postat av: Anonym

Halloj!
Du har en utmaning i min blogg.
Kramis

2007-01-07 @ 18:54:59
Postat av: Anna

Det var jag som skrev föregående kommentar men både mitt namn & url trillade bort

2007-01-07 @ 18:56:03
URL: http://booparn.blogg.se
Postat av: jenny

tja!
Sitter på jobb igen! Det lät så mysigt att dricka gott vin å äta kex å rom! Längesedan! ...inte vin alltså, men kex å rom!
Kl är 04.35... snart får vi gå hem! Ska träffa barbamamma Karin då, hon ska snittas den 6 feb, ska få en liten Anton! :)
En liten latte och en långprommis kommer att sitta fint imorgon med henne, om jag kommer upp...
Krama killarna!

2007-01-08 @ 04:36:43
Postat av: Petra

Hmmm ja det lät gott å mysigt me vin å kex.
Själv så åt jag det dagen före nyår då jag va i ljusdal.mumsigt fast jag fick nöja mig med cider till jag...
Hoppas du haft en härlig helg i övrig med....

2007-01-08 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0