Det var det...

Just när jag höll på att gå igenom vad jag skrivit,
så försvann strömmen igen.
Vi hade ju varit utan sedan igår vid 15,30.
Killarna och jag var i Stocka och Göran var på
hockeymatch när det försvann här.
Vid 10 i dag ,så kom den och var "fungerande" i ca
1 timme sedan försvann den igen.
Under den tiden hade jag precis skrivit ett
inlägg som jag skulle publicera,då försvann det ju då....
Vi åkte hela familjen till Stocka vid 12 igår.
Görans lillasyrra ,Linda,fyllde 15 år.
Men vid 14,30 for Göran till stan för att kolla på hockey.
Vi bestämmde att åka med Jörgen till stan.
Dom hade julgrans plundring på folkan som killarna och Maja vela gå på.
Det kommer som alltid mycket folk när det är kalas i Stocka.
Precis när vi skulle hugga in på smörgåstårtan så gick strömmen där oxå.
Maria hade tänt några mys ljus,som tur var annars hade vi inte sett nått.
Vattnet hade stigit där så Kenneths sjöbod hade ca 1 dm vattten inne.
Blåste på och det var riktigt läskigt där.
Åkte hemmåt samtidigt med Sara,hon körde först.
Det gick bara bra.
Göran skulle ut och visa för traktorn vart han
skulle ploga eftersom det var en ny kille som körde.
Vi spelade lite spel och åt lite godis.
Killarna vela dela säng när det var dax att sova.
Men Dennis mådde illa och kräktes så dom sov i vår säng och Göran i Tobias.
I morse hade inte strömmen kommit så jag ringde skolan men där fanns det
så det var bara att gå med Tobias till taxin.Han skulle bada idag oxå.
Så nu har Dennis och jag myst på och ska äta lite lunch nu och sedan gå ut och kolla hur det ser ut ute.
Ikväll ska jag nog åka och träna på Friskis.
Det är ett pass som är 75 min långt.
Japp vi höres....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken osis att det ska gå precis när du har gjort klart det då. Det va ju onödigt att Göran åkte och kikade på hockeyn ju, dom förlorar ju alltid. :P Hade Dennis ätit för mkt tårta kanske? Tråkigt. Vi ses! Kramis

2007-01-15 @ 12:59:39
Postat av: Sara

Namnet vela inte följa med på det förra inlägget från mig. :)

2007-01-15 @ 13:00:04
Postat av: jenny

Hej!
Ja här är det varken snö el svart! Tur iband att man bor i stockholm. Men för säkerhetsskull har jag ficklampan framme sen några dagar, barautifallatt... Idag har jag bara gått i pysen å fixat här hemmifrån inför resan. Blir lite pirrig när jag tänker på det, men det är ju inte långt bort å inte så lång tid, egentligen! Gå gärna in på www.destinasjontromso.no å kolla det är SÅ fint! kRAM

2007-01-15 @ 16:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0