Typiskt...

Jämt när jag blir hemma när jag inte ska,som idag ex.,får jag ont i huvudet.
Skulle ju ha kunnat gjort hur mycket som hellst idag när jag nu blev hemma.
Men inte då,vaknar väl till lite när det är dax för Göran att komma hem.
Fast det ÄR skönt att ligga en stund extra oxå.
Som idag har vi gått skytteltrafik emmellan datorn och maten i köket känns det som.
Fast jag har jobb att skriva ut och det har jag inte lust med när jag har ont i planeten.
Däremot har jag pratat med jobbet 3 ggr idag???
Nu ska jag nog gå och göra mej en kopp starkt kaffe.
Dennis ska få lite saft.

Ha det..

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja funderade jag oxå varför du inte skrivit nått här sedan i fredags..Har ju varit in flera gånger å kikat efter nått nytt att läsa :D

kramis..

2007-02-07 @ 16:07:01
Postat av: JENNY

Det verkar inte gå din væg just nu? Hoppas huvudet ær bættre! J
Jag har insett, efter massor av energisløseri på mænniskor som inte bryr sig, att det ær inte før deras skull jag gør vissa saker.Det ær før min skull och før de jag verkligen tycker om! Som tex ordning på jobbet; jag stædar, fyller på och plockar, medan andra, bara vissa faktiskt, inte alls alla!, inte bryr sig. Men saken ær den, om inte heller JAG bryr mej å plockar fyller på å stædar, då mår jag dåligt! Å då har de ju vunnit två ggr?! Så jag gør det som jag vill ha det nær jag ær på jobb, før att kænna tillfredstllelse med vad jag gjort och før att trivas sjjælv! Sen, hur andra har det nær de jobbar ,det skiter jag i, det ætr inte i mitt intresse! Sen ler jag lite innombords nær jag vet att de har det lættare før att jag varit dær innan, det ger glædje åt mej! att det sen saknar det nær jag inte ær dær å det førstår.... ja då ær min glædje stor;)

2007-02-07 @ 18:45:05
Postat av: Linda

Inte kul att ha ont i huvet, jag vet hur det känns! Men du är ju en sån där superkvinna, så känner jag dig rätt så får du mer gjort hemma fast du har ont i huvudet än vi vanliga dödliga slarvmajor får de dagar vi mår prima ;-)

2007-02-08 @ 10:12:32
Postat av: jana

Tack Jenny.SÅ ÄR DET JU,tänk att jag kunde ha en sådan smart lillasyrra!!!Mitt i prick.
Tack Linda,med litervis av kaffe kom jag igång,sedan kom Ica och Sara och då hade vi bakat muffins.....

2007-02-08 @ 23:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0