Typiskt va??

Ja nu kommer snön....
Stora vita flingor föll över mej och Susanne när vi slutade idag!!
Hade väl ca 2 dm snö på min bil som skulle bort innan det var dax att slira hemmåt.
Men det gick bra,det var inte plogat nånstans.
Det är ju -6 så det är den där lätta snön.

Båda killarna är dåliga nu.
Skrev till min syster som är i Norge att kanske hade
dom gått ut för tidigt eller så hade dom stött på nån annan bakterie.
Men den besser vissen skrev att man blev inte sjuk av att vara ute
och att en bakterie skulle behandlas med penecillin.
Så nu vet jag det......
Bara för hon är sjuksköterska;)
Göran och jag har dragkamp om vem som ska stanna hemma.
När jag för en gångskull frågar honom och inte fixar barnvakt
själv,då sätter han sej på tvären??Visserligen har han jour,men jag har en
beställning på 30 pers till kl 10.
Som det ser ut så delar vi på dan,han åker på morronen
och kommer hem när jag ska fara och jag gör
beställningarna och far sedan hem så han kan jobba.
Vi får väl se hur vi löser det.
Skolan ringde idag och Göran fick åka och hämta Tobias för han var dålig,
då tror inte jag att skolan vill ha Tobias där i morron.
Barnen ska ju ha en feberfri dag innan dom kommer tillbaka på skolan.
Annars går magsjuka där.Det var 13 barn hemma i går.......
Lössen tog vi hand om i helgen,alltså vi hade inte löss.
Men hela skolan kammade över helgen så att det skulle vara borta nu.
Hoppas på det då.Har bett Göran köpa lusmadel i förebyggande syfte.
Nej ska sova nu.
Häjhäj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0