Torsdag,snart fredag.

Ja då sitter jag här igen och det är snart fredag.
Har jobbat till kl 22,15 exakt idag,för det var några kunder som
inte vela handla klart och gå ut förrän väktarn släckte lyset,
då blev det fart på dom!!!
Annars har det gått bra,tror jag.
Får nog höra i morron hur det gått antar jag.....
Denna fredag är inte så mycket att se fram emot,
ska jobba hela helgen.
Lördag mellan 7,45-15 och söndag från 12-21.
Men det är ju schlager på lördag,då har jag bestämt
att jag ska ha chips och dipp till det då!!
Även bjuden på kalas och ev.kommer dom och hämtar Klara.
Men chips och dipp SKA jag ha.
Har lite sov morron på söndag,skönt.
På måndag sak jag till Gävle på uppsökeri.
Det kan ju gå hur som helst det.Trött kommer jag nog att vara,
måste säga till att jag ska åka 2 tåget hem för att hämta Dennis på dagis.
Uppsökeri är då vi i handelsstyrelsen går runt till alla butiker där vi har
medlemmar och frågar hur det går och lämnar lite matreal och så.
Var med i Bollnäs i fjol.Lärorikt och kul var det då inför valet.....
Ja nu är det faktiskt bara 6 min kvar till fredag,
Dax att jag knyter mej.
Ska i varje fall inte med Tobias till taxin för han
har bara fritids i morron och då lämnar jag kl 9.
Även Dennis ska vara på dagis kl 9.....
Trevlig helg då!! 

Kommentarer
Postat av: Petra

Menar du att melodifestivalen börjar i kväll...
Å JAG har missat detta........
Å shit...då blire tv kväll då,här med..(ja,eller det hade de väl blivit ändå men...)
Fram me chips å dricka å på med fin kläderna ;)

2007-02-03 @ 08:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0