Tidiga söndan.

Eftersom lillasyrran sagt att man inte blir sjuk av att
gå ut så tog killarna på sej utekläderna idag.
Lekte en stund med Sanna och sedan tog vi en promenix
med Sannas madrass.Hamnade hos hästen igen.
Det blir en lagom liten runda när man går dit och genar
över skogen till Holmenvägen.
Här står vi på vår gata och ska bege oss.

124276-198

När vi varit hos hästen och Dennis fortfarande är lite rädd
för honom ,hittade vi en skaplig backe på Holmen.

124276-200

Alla åkte några svängar,tillochmed jag....

124276-199

Det går utav bara tusan med denna madrass.
Killarna har en oxå men det blev inte med.

124276-197

Det var bara ca 3 grader kallt,inte nå sol men då hade
det säkert varit mycket kallare.Mormor och morfar kom sedan.
Åt hamburgare till lunch med dom.Hade tänkt äta ute men det
var ju inte nå sol så då åt vi inne.Skotern kom fram idag oxå.
Skulle prova mina skidor men då skulle killarna gå in
så vi får väl se om det blir i morron ist.
Och Anja tog ett till guld,kul!!

Kommentarer
Postat av: Angel

Jag vill också åka pulka!!!!! Vill grabbarna åka med mig nästa helg?! ;)

2007-02-14 @ 20:49:28
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: jana

Det hoppas jag verkligen!!
Hör av dej!!
Kram Jana

2007-02-15 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0