Redan hemma en torsdag.

Gud så härligt att vara hemma redan en torsdag,
ska krypa till kojs alldeles strax.
Väntade mej att glassbilen skulle komma
men icke,den har jag inte hört.

I morse åkte jag till Stockholm och Arlanda redan kl 7.
Strax efter kl 9 var jag framme.
Roligt att se alla planen som stod där.
Tyvärr skulle vi bara till konferansen där.
Det var alla Hemköps ordföranden i dom lokala fackklubbarna innom region norr och
mitt som träffades och regionscheferna kom efter lunch oxå.
Men konferans lokalerna impade inte på mej.
Det fanns ramlösa på rummen men dom kostade 25 kr.
Inga tabletter eller nått fanns det heller,vill ju gärna ha nåt att suga på.
Frukosten var färdig bredda mackor och det är inte roligt.
Lunchen var väl inte så märkvärdigt heller ,em fikat var väl bra.
Men ska man ha buffe´kan man inte duka upp med hela wienerbröd och bullar.
Lite kakor fanns det och en tårta.Frukt fanns ju så klart oxå.
När vi slutat för dagen kollade vi runt lite på Arlanda och bestämde oss för att fara till London...
Nähä,det var bara att sätta sej på tåget hem det...
Men så skönt att vara hemma.

Bokade just biljetter till Gävle och Läkerol arena.
Japp det är då melodifestivalen är som vi ska dit,mamma och jag,
men bara på ett genrep kl 13,30.På lördagen den 24/2.

Jenny:Är du ledig så menade jag liksom att Tobias kanske kunde
vara med dej när jag kommer till Stockhom,
men vi får kolla snart för jag har mina biletter redan.
Bilder från alla hjärtans dan kommer sedan.

Det var blandad kompott idag ,så god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0