Men...

Va??
Ändera så var det inte nått intressant jag skrev eller så har alla
haft annat å göra än att skriva kommentarer till mej........

Gör ett nytt försök då.

Ja...har jobbat idag mellan 9,45-20,45.
Det var himmla mycket på förmiddagen och sedan skulle allt fixas
som vi inte hunnit med på förmiddan.
+att man skulle kolla alla dessa små ligister som tar rundan förbi smågodiset,
smakar nått,och fortsätter till tidningarna,som dom plockar med sej,
och lägger borta vid drickat om dom inte stoppar på sej den....
Kaxiga är dom oxå när man kommer.
I dag var det en kille som nästan satte godiset i halsen när jag kom
och sedan undrade vad "splitz"tidningen kostade som han lagt ifrån sej.
Sedan hade han mage att be mej gå tillbaka med den?????
Ibland undrar man hur dom är funtad.
Eva hade en man i kassan som undrade om hon skickat nån efter honom ,
för det var nån i personalen som följt efter honom...???Och det fanns ju bara A-K och jag.
Vi sprang ju omkring och tog reda på grejor hela tiden.

Ja,i morron jobbar jag 7,45-15,00.
Ganska skönt att få lämna sedan vid 15.
Känner att jag måste vara ensam en stund i morron så jag ska försöka få
Göran att åka nånstans,vart vet jag inte.Men han vill väl kanske ha en stund
själv oxå för han har ju varit med killarna hela helgen och lite andrum måste
man ha fast man älskar dom så mycket.

Hoppas jag snart får reda på hur Jenny jobbar  då i mars för
Tobias pratar redan mycket om det.

Kommentarer
Postat av: Petra

Halloj.. jag har ju varit dålig å skriva pga att jag ju varit utan dator,,,har ju köpt en ny,som jag nu sitter vid,men den är inte riktigt i ordning gjord ännu,så allt är inte på plats...Så jag försöker använda minnet nu ,å komma på va det är för adresser till allt så jag kan fylla min favvo lista igen...å nu lyckades jag komma in på din,så nu finns du i listan där du ska vara :D
Kramis Petra...(som blir hemma me en sjuk Eddy i morgon,så vi kanske ses på messenger då)

2007-02-18 @ 10:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0