Men nu så...

Har jag skrivit sista rimmet,
lagt in sista sillen
och torkat sista golvet.
Bättre än så här blir det inte.
Handla lite saker jag göra i morron.
Men det är upplagt i skålar/glas i kylskåpet nu.
Rörorna är rörda.
Och tillråga på allt så kom Göran med en hel
låda med grejor från Delsbo chark med allt från leverpastej till
prinskorvar till ölkorvar och ljus.
Fick frysa in mycket.
Och den lådan har han fått i många år så jag förstår
inte hur jag kunde glömma bort det och handla??
Julblomma hade han med sej oxå så det behöver jag inte heller handla.
Börjar ju kl 12 -22,15 i morron.
Så jag ska på Åhle´ns tänkte jag.
Ska dels köpa ut en skohylla i 80 års present och
sedan kolla på nått mer till min älskade man.
Nu är det tvdax en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0