Tur eller!!??

Ja,det är väl lite tidigt att ropa hej...
Men som det ser ut så är det ju fin väder på gång.
Och vi som ska ha kalas på söndag och ev.åka ut med båten efter det och sova kvar.
Hoppas på det ivarje fall....
Det är grillning på gatan men vi får se hur mycket vi orkar.
Det beror ju på om det är nån blåst oxå.
Jag gick hem tidigare från jobbet idag.
Det var ganska lungt och jag var inte så pigg.
I går när jag vaknade känndes det som om jag inte hade nån hals.
4 tabletter  innan kl9.Det gick väl och jobba men inte var det kul inte.
I dag började jag med tabletter oxå.
Men en ilsken huvudvärk kom istället,blandat med något
feber,halsont och öront och så klart hosta.
Men inte ger jag mej inte.
Hoppas det ordnar sej så vi kan göra allt vi vill,
oroliga för killarna nu istället.
Göran hade ju detta förra veckan.

Köpte en present till Dennis igår....

image532

Här sitter gänget och väntar förväntansfulla.
Kollar när vi sätter upp en förtidig present till Dennis och Tobias såklart.

image533

Men i morron så...
Då kommer vattnet så dom kan bada.
Hade ide´torka på present till Dennis och Göran har länge pratat
 om en ,så nu slog vi till.
Har inte sagt till om badkläder på Dennis kalas men hoppas det går bra ändå.
I morron jobbar jag till 15,00.
Sedan är jag ledig till den21 augusti !!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad mysigt med en stor pool :) Den kommer nog att ge pojkarna (och kanske föräldrarna ;)) många roliga stunder.

2007-08-04 @ 13:35:17
URL: http://livetpalandet.blogg.se
Postat av: Angel

Jag kom en vecka för sent ser jag... :)

2007-08-04 @ 14:40:24
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Sara

Förvänta er många fler besök av mig nu. :) hihi

2007-08-05 @ 19:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0