Riktig tisdag.

Ja, nu har det kört igång på riktigt.
Iväg med killarna på morron en är det ju bara en dag i veckan jag måste,
så det är ju lite ovant kan jag säga när tisdagarna dyker upp.
I morse stressade jag nog Tobias så att han inte vela åka bussen och åkte med mej istället.
Han fick gå över till en granne och vänta ca 5 min innan det var dax att gå till bussen.
Fingde en gång till dom men det var inte nån som svarade,
då fick han gå över ändå för jag vet det går bra,men
det vela han inte så det blev bilen istället då.
Blev lite sen till jobbet men det gick bra.
Det är ju trots allt lite bökigare när man ska lämna på 2 ställen nu.
Jobbade på som vanligt och det är ju inte så mycket att skriva om.
Vid min lunch ringde Göran och sade att det nog skulle bli övertid.
Så då skulle jag hämta killarna oxå.
Eftersom Göran har jour så är det ju jättekul
när han hämtar,för då får dom åka jobbar bussen.
Så jag kom på att vi skulle äta kebab,och då blev ju jag populär oxå.
Tankade och sedan for vi till "stället vid järnvägen".
Killarna åt bra,fick resterna med hem för kvällsmat.
Åkte på stan och köpte skor till båda killarn.
Men det tänker jag inte göra om  många gånger.
Hua,vad dyrt det är i stan.
Men vi gjorde en lite undersökning,gick på ena affären och sedan mitt emot.
Då var samma skor 50 kr billigare på ena stället.
Köpte allvädersgympaskor,lite kraftigare nu till hösten.
Tog och åkte och hälade på Svarte Petter sedan.
Nästan alla små hästar var på ridskola när vi kom så det
var bara dom stora hästarna där när vi kollade.
Mötte hela högen när vi gick ner till ridhuset.
Killarna tyckte nog det var kul där.
Tobias kulle med nästa gång jag red men det är ju I MORRON så det gick ju inte,
sent är det oxå.
Ilar till lite i magen när jag tänkker på det.
Fick förresten reda på att Hudiksvalls gym skulle nog ha lunch pass
,body pump,på måndagar framöver så det ordnade sej det med.
Och badning på torsdags fm,så då har jag täkt in min vecka med träning.
Ja,det var det .
Nu städar killarna på rummet och Göran är på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0