På väg..

Ja,nu ska vi ut på havet och
fira vårt 8:onde år som gifta,och Görans 35 års dag!!
Bilder på mina rosor som jag fick 8 st av i morse kommer senare!!
I går när vi lämnat killarna på Bredagatan hade vi många funderingar
om havet oxå men dom visade bättre väder idag och i morron.
Så vi åkte in och åt på Texas istället.
Sicken middag du!!
Jättegott och mycket mat var det där.
Inte så dyrt som jag trott.
Hyrde 4 filmer på vägen hem...
Ska ta med Görans bärbara dator nu när vi åker så vi
kan kolla i kväll och i morron.
Ska bli skönt att kunna sitta som tanterna och farbröderna när vi varit ute i sommar.
Kanske det blir långtråkigt,men då ser vi mera fram emot att killarna är med nästa gång tror jag.
Pratade nyss med dom,och jag kunde ju inte hålla tillbaka tårarna förstoss....
Men det är väl hälsosamt att längta va??
Men det kommer många tankar,tänk om vi var skillda och bara fick ha dom varannan vecka??
Hua,hemska tanke.
Men som det är här så är det inte nån risk.......
Min man är det underbaraste och visar mej så mycket uppsakttning i
både det ena och andra att jag ska nog sväva på moln jämt!!
Hoppas bara att han känner att jag känner lika för honom.

Nu kommer han och är klar,så det är väl bäst jag slutar så vi kommer på vår båt snart.
Hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det är bara nyttigt att längta efter varandra ibland. Man gör bara sina barn en björntjänst om man aldrig lämnar bort dom när dom är små,för bättre att dom blir van då än att dom blir utanför när dom börjar skolan å inte vågar sova borta m.m
Jag tror ju inte att du å göran någonsin går i från varandra..men jag vill ändå förtydliga att mina barn aldrig mått dåligt av att bo hos mig varannan vecka. Visst längtar jag efter dom i bland,men oftast har jag ju så fullt upp dom veckorna jag är barnfri för att kunna njuta av sönerna när dom är här hos mig... Men det är ju så man har inget val å vänjer sig med allt...
Önskar er ett underbart år till som gifta å grattis till Göran på födelsedagen i efterskott.
Kramis

2007-08-19 @ 18:12:18
URL: http://petraw73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0