Lediga onsdagen...

...började med krig med Tobias,skulle bara sova.
Dom hade disskusions kväll igår mina små herrar.
Vela inte sova inte....
Så i morse när klockan ringde vela inte Tobias kliva upp....
Men när klockan var 5i7 så var hotet att jag skulle skjutsa honom
för han skulle missa bussen,
och det tog skruv.
Då var det byxkriget som började istället.
Men det vann jag med.
Efter att ha haft samma byxor 3 dagar i sträck tyckte jag det var dax att bytas.
Men jag lovade att han fick ha dom nytvättade i morron.
15 min över 7 var det dax att gå då hade jag fått i honom lite flingor oxå.
Sedan skulle Dennis kläs och med han oxå.
Men det brukar gå lite smidigare det.
Som tur var hann han med bussen för jag vela då inte åka till stan då.....
Tog tag i deras rumm.
Städade och flyttade om.
Dammsög huset och plockade lite,duschade och åt lunch.
Sedan kom bekanta med kycklingar,7 st små duniga saker
ska bo i vårt vardagsrum så länge.
Åkte sedan till stan,skulle till Sundsvall.
Men Tobias vela inte med så honom lämnade vi hos Ica.
Hämtade upp Göran,jag körde hela vägen till Sundsvall.
Men några kommentarer kom det allt.
Köpte kylskåp till båten och fikade hos A och G,
super go kladdkaka hade hon gjort.
Kunde tyvärr inte stanna så länge.
For sedan hemmåt.
Skulle ju rida kl 19,45,19,44 parkerade jag vid ridhuset.
Då hade jag kissat på asfalten vid Görans jobb och bytt om
där innan det var gasen i botten till Östanbräck.
Men dom hade inte hunnit sitta upp så det gick bra.
Skrittade och travade och det var så kul.
Alla tyckte det var lite länge till nästa gång om 2 veckor.....
Som tur var M kvar och hjälpte mej med att sätta på grimman
efter att ha tagit av tränset,det tycker jag är läskigt för då står hästen lös ju!!!!
Petter var så nöjd när han fick komma in i boxen så!!
Killarna var vakna när jag kom hem.
Kollade att vi hade kläder i ordning för att
undvika morgondagen krig......
Dax att hoppa i säng,hejsann!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken tur att du hann med ridningen. Själv blev man utan lektion i går så jag får försöka ta igen det med dubbla lektioner nästa vecka.

2007-08-30 @ 10:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0