Etta gluttare!!

Det är Tobias nu!!

image579

Här sitte han i sin bänk!!
AhRit och Isabelle har han på sidorna än så länge.

image580

Här är en av fröknarna Johanna heter hon.
Satt och pratade lite och sedan gick vi ner till jympa
salen där det var sångsamling med hela skolan.

image581

Rektorn pratade och alla sjöng.
Klassvis fick dom resa på sej och alla lärare presenterades.

image582

Nya platser i matsalen var det oxå som skulle kollas in.

image583

Dennis var med hela tiden han oxå.
Spännande tyckte han med.
Hjälpte till och lägga i bänkpapper innan vi for.
Lämnade Tobias vid 11 och for på stan.
Han åkte taxi hem och det hade varit en bra dag allsom allt.

Så nu har han i minsta fall 12 år kvar då........

Kommentarer
Postat av: Jenny (inte släkt eller granne)

Kan man se surare ut? Jag pratar såklart om mig själv i bakgrunden på översta bilden...
:)

2007-08-27 @ 15:19:55
URL: http://mammzen.blogspot.se
Postat av: jana

Jenny!
Försökte med en kommentar till dej i din hörna men det gick sej inte.Kul läsning du hade där.//Jana

2007-08-27 @ 16:08:05
Postat av: Petra

ja tänk att vi har oss en varsin Etta gluttare nu..
Va tiden har gått fort..
Hmm måste vi då oxå inse att vi blir äldre??
Eller nää det kan jag väl aldrig tro...vi fyller väl 27 som vanligt i år med oxå va *S*

2007-08-27 @ 16:28:24
URL: http://petraw73.blogg.se
Postat av: Sara

Åååh va kul! Jag gillar första bilden, det ser ut som om att han riktigt myser där. :) Stor killen våran. :) Kramar

2007-08-27 @ 19:00:18
Postat av: Angel

T ser riktigt mallig ut på första bilden! Stor killen!! Dennis ser också rätt så mallig ut på sista bilden! Go grabbarna!!! Kommer hem till marknaden, vill du/ni gå med mig på lördag??! ;) Kramar

2007-08-28 @ 11:48:21
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: jana

Petra:Jag trodde det var 21 vi stannade på...??
Sara:Ja,jag tror han mös på ordentligt.
Angel:JJJJAAAA,jag vill gå med dej på lördagen,kanske en kvällsvandring som vanligt oxå?
//Jana

2007-08-28 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0