Oj då!

Hallo!!
Ja nu har du mycket att titta på om du inte kollat min blogg  tidigare.Eller inte så, jag har gjort hela helgen + måndagen i bilder!!
Hu vad roligt det är när man får till det!Och själv har jag lärt mej oxå!!
Trodde inte jag skulle ta mej tid att göra det,men Göran skulle ju på hockey i dag och killarna visade att dom var trötta ganska tidigt och det gick fort när jag gjorde det.
Idag har jag varit ute med kamera telefonen igen men dom har jag inte lagt in,vilken komtrast mot för i måndags!!
Det har ju verkligen varit oväder här i går och inatt.Göran ringde på jobbet och bad mej köpa varm mat hem för vi var utan ström.Den kom tillbaka runt 18,30 men försvann runt 19.30 igen.Dennis somnade före7 och Tobias och vi lade oss runt 8.Så man var ju pigg i morse.
På morronen var det otäckt svart på himmlen men det drog bort och sedan blev det strålande sol!!Blåste lite kallt men det gick att vara ute.Skulle ha varit till Gävle på möte.Dennis skulle följa och mormor hade tagit ledigt för att vara med honom.Men alla tåg var inställda tills kl 12 ivarje fall.Så då fick man lite gjort hemma istället.
Ja nu är jag värd lite slöande framför tvn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0