Måndag & Tisdag(inte mitt fel)

Hej!
Ibland blir man lite sur på denna bloggsida,för när jag skulle publicera igår så gick det inte.

Allt försvann för sidan kunde inte visas.

Där hade jag skrivit om min och Dennis dag hemma,om hur han inte vela ta den dära promenaden med mej utan vela sitt och titta på tv.Om att vi for in och handlade på A&H och Kjelles om att jag köpte batteri ljus och varför.Att Tobias kom med taxi och killarna hade kompisar här som spelade X-box.Att jag var på möte på Lingarögården efter att ha värmt på rester till middag.Det fast lite utförligare berättade jag i går.

Idag tisdag har jag jobbat till kl 4.
Åkte sedan ut på Gräsmaln för att hämta killarna som följt kompisar hem.
Vilket hus!!Uthuset är det som är med i Skärgårds doktorn som det var sånt rabalder om för några år sedan.
Huset är ca halvåret gammalt.Jag trodde det var arkitekt ritat men dom hade gjort det mesta själva.Hade varit runt i Stockolm och tittat.
Hade köpt med mej pasta hem ,så det var bara att sätta sej när vi kom in.
Göran var ju självklart hos traktorn.Men hunnit fixa lite på min bil som jag ska ta till Bollnäs på torsdag.Vill ju gärna ha så att man kan få ren vindrutan,som det är nu så är behållaren för vätskan trasig.
Japp det var 2 dagar det,hoppas det  går att publicera nu.
I morron är Dennis och jag hemma igen.Då är det nog städning som gäller,för jag är ju borta på torsdag och jobbar hela helgen sedan.
Ha det så bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0