Lugna lördan.

Jahapp,nu är jag hemma efter en härlig dag på jobbet.
Jobbade på i 110 i morse,för att det inte skulle bli så farligt när Agda kom.Tror det var ganska bra ivarje fall.:)Bad om hjälp med sm-tårtorna så dom kom ur världen fort!!
Pratade med min kära pappa på väg till jobbet för han hade både smsat och mmsat i går kväll som jag inte sett förrän i morse.Hade fiskat och fått en massa öringar som visst skulle rökas när dom var i stugan.Hoppas vi är där då för det är bara då det smakar riktigt gott.Ska ta många kort och visa er nästa gång.
Innan vi avslutade samtalet så sade jag:-Vi får väl fira fars dag nån annan helg,eftersom jag jobbar.
Hualigen vad min pappa blev ledsen då.Det blev knäpp tyst i luren och han sade inte nått på flera sekunder.-Ja just ja,det är det oxå,sade han till slut.Funderade mer och mer på det under dagen och när jag pratade med Göran så bestämde vi att ringa och fråga om dom vela komma på lunch i morron.
Då sken min pappa upp,och sade-Det får mamma bestämma,och det skulle dom förståss.Hoppas inte vädret sätter käppar i hjulet för det nu då!
Har ju tagit ledigt några timmar för att kunna var med på Tobias simskola där dom har badvett i morron.Det ska vara flytvästar och kläder på i badet då.Vi var inte på det förra året heller.Så jag ska börja kl 16 i stället för 12.Så det gick ju bra med lunch då.Göran och Dennis skulle till Stocka och fira både Maria(svärmor min) som fyllt år och Kenneth (svärfar min) på farsdag.Sedan skulle dom på hockey.Tror den börjar redan kl 15,så vi får väl se.
Killarna var med Göran där idag.Tror dom smällte in för det var massor av barn där.Men dom hade nog tröttnat när jag kom för det var inte några problem när vi skulle åka,Alle var med han oxå.Han hade varit hos oss hela dan ,även lunchen tydligen.Han kan ju hockey han för han spelar ju i Björnligan.Hans mamma var i cafeterian.Alle(Alexander)är exakt 2 år äldre än Tobias.Så han har oxå just haft födelsedag.
Sedan han gick hem för att äta(fast han fått tomtegröt här)så har killarna städat rummet,och idag fick dom göra det ordentligt.Jag och Dennis gjorde det i måndags oxå och slängde då 2 påsar med skräp och trasigt.Killarna plockade själva ihop 1 påse med skräp i kväll.Dom var superduktiga.
Nu sover dom ,hellt utan tjafs blev det oxå,men det tar på krafterna att städa:)

Kommentarer
Postat av: Angel

Vilka duktiga killar du har! Jag skulle aldrig klara av att slänga mina trasiga "leksaker" ;)

2006-11-12 @ 17:31:52
URL: http://angel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0