Jobb tisdag.

Jaha,då har man gjort en dag till på jobbet.
Denna vecka är det bara 2 dagar och det känns faktiskt skönt,tror vädret har satt sej på mej nu.
Tycker jag har klarat mej länge,men igår kände jag att det var nog en liten depp på G.
Vad passade inte bättre än att gå på film då?
Himmel vilken film.Efter bröllopet var det.Var där med Ulla och Agda.Ulla sade innan filmen att man kanske skulle ha ett gråt papper,och ioch med att jag känner mej själv var det bara att plocka fram ur väskan.Kan ju säga att den var riktigt våt efteråt!!!!!!!!!
Det började ganska tidigt,nu så hör efteråt fanns det redan i luften på biografen..................
Men vad Mads Mickelssen är vacker,han var riktigt solbrun och läcker.Vart efter kronorna faller ner så blir man bara ,jag vet inte vad.Men det lämnas lite åt oss i publiken att komma på grejer hela tiden.Och den är så bra,närbilderna och allt.Helt klart en sevärd film,som ska ses på bio.Var till Agda och fikade efter filmen.Och det tog ett tag innan jag hämtade mej.Det gick ju inte att böla rakt ut i salongen så lite måste man ju hålla tillbaka,men det var svårt.
Men ändå härligt efteråt.
Det blev lite sent hos Agda igår,så båda vi var trötta idag.
Tyvärr känner sej sura kunder på det,och retas ännu mera.Agda råkade ut för flera idag.
Mej var dom inte på så mycket,som tur var.
Missade min tid hos massagen i dag,men fick en ny i morron kl 10.
Hade ju tänkt att städa då för min städdag ska jag på möte igen.Och sedan ska jag hämta Tobias på skolan för han ska ha en kompis med sej hem.
Det ska bli spännande för han har aldrig varit hit,och själv bor dom i ett nybyggt hus!
Nej nu får det vara för idag.
Kramis,och glöm inte att skriva kommentar!!

Kommentarer
Postat av: Anna

In å kollar va som händer i Lingarö.. Vi har åkt skridskor. På landet finns det is.. Det är kul å kolla din blogg. Har berättat för bror om den. Väntar fortfarande på kort på dig.. Puss!

2006-11-14 @ 21:21:37
Postat av: jana

Men jag har ju ett kort på mej ju!
(det räcker!)

2006-11-15 @ 08:33:54
Postat av: Hanna

Jag håller med föregående talare - fler kort på dig nu!:-D Kanske var tur att man inte var med på bion i måndags i alla fall - jag klarar inte av sorgliga filmer...måste vara Happy endings:-D

2006-11-15 @ 09:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0