FREDAG men jobb i helgen...

Tjaba!
Jag är inte så trött som igår men inte långt ifrån.
Jobbade mellan kl 10-18.15 idag.Ingen matbjudning,men då drar alla i en istället så det blir jobbigt för det.
Alla avdelningar på jobbet har sin charm tycker jag.Det är så roligt att jobba,vet att jag sagt det tidigare men jag trivs.Säkert är det så att alla pratar skit om mej men det kommer inte fram och det man inte vet......
Men jag har roligt med kunderna.Dom om några är inte falska,tycker dom jag är otrevlig säger dom det.Är det tvärt om så säger nån det i alla fall.Nåväl,alla har väl sina ups and downs.
Lite besviken på att vi inte fått reda på hur vi ligger till i Vardagshjältar tävlingen.Där 1a priset var en resa till Köpenhamn och julmarknade.Men eftersom vi inte hörde nått,som Stickan lovade igår ,så blev det kanske 2-20 priset vi fick ,biobiljetter.Phu,som vi jobbade med det.Men vi gör väl som grodan och lever på hoppet tills vi vet på riktigt.

Apropå det så vill jag att ni som läser kommenterar min bilder som jag lade in för ett tag sedan.Det är så roligt när det står att man har fått nån kommentar.Nu är det Leagaly blond 2.Killarna sover och Göran är nere i källaren med sin nya vän,TRAKTORN!!
Ha det så bra tills nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Anna

Brontosarius hälsar..

2006-11-11 @ 11:13:54
Postat av: Anna

HÄJ! Igen.. Tycker ja avslöjar mig med mina punkter å grejer.. Ä du blondin? Foto på dig tack? Har mor å far här.. PUSS A

2006-11-11 @ 11:14:38
Postat av: jana

Va?? Foto på mej?
Finns ett fint med mössa på tycker jag!:)

2006-11-11 @ 19:50:33
Postat av: jana

Nu fattar jag,leagaly blond är en film!!

2006-11-20 @ 09:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0