Fortfarande roligt.

Hejsann!
Ja ,faktiskt det är fortfarande roligt att jobba.
Idag har varit en sån dag som man skulle vara klonad.
En vill att jag skulle göra det,fast egentligen skulle jag göra det+det.Och samtidigt sitta i kassan!?
Man får inte stressa upp sej utan ta det lungt och sakligt.
Tror jag hann det jag hade satt upp som mål,om man bortser från att plocka fryst som dom sade direkt på morron att dom skulle fixa själva.Det var inte så mycket och dom var flera.(Fast å andra sidan så hade jag lunch när det värsta kom:) )
Orkade inte handla nått när jag slutade men tog en sväng in på Lindex.
Där spelar dom redan jul musik.Atomatiskt kollade man ju in julkläderna.
Gissa om man kände sej lurad när man kom därifrån och det inte var jul!!
Det är inte långt kvar och jag längtar.Har redan börjat planerat,gjort listor,listor och nått schema.
Handlade några klappar i går och ska handla i morron när vi far till Gävle.
En heldag i Gävle med Dennis och Ulla,som ska ta med sej sitt ena barnbarn,Kajsa,som går på Dennis avd på dagis.Vi ska gå i fackeltåg kl 16,00 från Folkets hus ner till centrum.En manifestation mot nya a-kasse förslaget.Det ska bli hel mysigt.
Åter kommer om det i morron kväll,vi är hemma vid 19,30.
Annars hade Dennis haft en bra dag på dagis,och Tobias har haft jumpa och det brukar vara roligt.
Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hälsning från Kajsas mamma!
Här är det en tjej som tycker det ska bli vääääldigt roligt imorron!!!!!!!!!
Kram

2006-11-21 @ 19:57:43
Postat av: Sara

Ha det så kul imorgon!!! gå med en fackla från mig med. :) kramis

2006-11-21 @ 22:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0