Carola i öronen.

Hepp.
Nu är jag hemma efter min jobbar helg.Jäspar bara och är trött.
Skulle sätta mej en stund nu vid datorn och lade i Carola i cdn.Härligt blev det i varje fall.
Martin ligger i stora stereon,han hade jag när jag städade när jag kom hem.
Undrar varför karlar inte kan städa innan dom sätter sej vid en film,som tar hela dan??
Bädda om och ta reda på köket var kvar till mej när jag kom hem,det var väl inte nått roligt förmodar jag.Får väl vara glad att det var dammsugit och den mesta av tvätten var fixad.Men man blir lite sur när man kommer hem och det ser ut som hej kom och hjälp mej på diskbänken.Den har blivit en håll punkt i mitt liv tror jag.Är det ren och fin så är allt bra,men är det grejor där så ska dom väck direkt.Kanske en besatthet?
Kan ju bero på att det är den man ser när man kliver innanför dörren oxå!


Snart är det dax för gadinerna jag köpte första omgången från Jotex.Och det är snart tid för alla fina ljusstakar oxå.Var in på datorn förra veckan och beställde mera grejor därifrån.Det kom en lapp ibrevlådan i fredags att det hade kommit,spännande.Hinner nog sätta upp allt på lördags fm ,innan vi far till Delsbos spa,med jobbet.
Var in på en till sida med kläder,Cellers tror jag det var.Beställde en byxa och en skjorta som sitter ihop med en väst i brunt och det har oxå kommit.Dennis och jag ska åka och hämta det i morron tänkte jag!!
Det ska ju packas innför båtresan snart oxå.När vi var i Gävle fick jag tag på en röd tröja och en riktig fest blus för under hundralappen vardera!!Skulle vilja ha ett par röda byxor eller kjol och ett par fina svarta,för dom jag har börjar bli lite nötta.En kort svart skulle oxå vara bra.Ska nog kolla på stan på tisdag.
Sedan kan alla kalas och fester komma....................
En dag mindre i ned räkningen för båtresan.Fast jag vet när det är så fick jag nästan hicka när jag såg hur nära det faktiskt är!!

Nej nu får det vara dax för sängen,ska ju med Tobias till taxin redan 7,15 i morron!!Och att göra i ordning 2 killar tar ju sin tid,speciellt med overaller......Dennis vill absolut följa med när vi går.Men han har ju inte så bråttom ,han ska ju inte åka nånstans.....!

Ha det gott och skriv kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad är det för spännande båtresa du ska på ?

2006-11-27 @ 18:01:34
Postat av: Sara

Jana, nu har du inte uppdaterat på tre dagar, vad är detta? :)

2006-11-29 @ 22:38:37
Postat av: Anna

Hej!
Jag såg dej & Dennis i Kuriren i morse. Lite läskigt med en skruv i näsan tycker jag. Skönt att den är ute i alla fall.
Kram Anna

2006-11-30 @ 09:46:11
URL: http://booparn.blogg.se
Postat av: Petra

Hej hallå!!
Nu har jag äntligen varit in här på din blogg å börja läst...
Å jag håller med ovanstående...
Va äre för båtresa ni ska ut på å när åker ni??
Berätta ,berätta... jag blir ju jätte nyfiken ju..
(Å lite avis oxå så klart)
Kramis Petra...

2006-11-30 @ 12:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0