Baddag med hela familjen.

Hejsannhoppa!!
Då var det söndag igen!
(Och Sara har fortfarande inte gjort nått nytt inlägg på sin blogg!!)
Okej hon är i Uppsala just nu men ändå!
Dennis fick för sej att ringa henne när vi var på väg hem från badet.
-Varför då undrade jag,men han skulle bara ringa han.
När hon väl svarade så fick vi reda på att hon var i Uppsala.Dennis vela att hon skulle komma och hälsa på som hon gjorde i veckan.Han fick ju ha henne för sej själv då,för Tobias var förpassad till sängen.Han åt inte upp maten och var fullt medveten om att han då skulle hamna i säng och att Sara skulle komma och vi skulle fika med henne .Men det brydde han sej inte om ,DÅ!
Det var första gången Sara körde ut själv sedan hon fått körkortet.Fick henne att ringa när hon kommit hem.
Nåväl idag fick jag med hela familjen till badhuset.Det var flera timmar tidigare idag ,för det var dubbelbokat.Iggesund hade bokat för sina medarbetare.Det gick väl ok,men nog tycker jag dom borde ha ställt in vår grupp för det blev dubbelgrupp och det var lite många barn då.Tillråga på allt så skulle Iggesund köra igång vid 12 och vi skulle hålla på tills 12,05.Och självklart vela dom fixa lite innan så dom spolade kajaker och flyttade rep när barnen skulle försöka simma.

Då blev det lite siochså med konsentrationen.Vi började bada i lilla bassängen där det var 33,1 grad varmt.När Tobias skulle börja träningen så flyttade vi över till den stora där det bara var 27,5 grader varmt.Dennis och Göran tyckte det var för kallt så dom gick tillbaka till den lilla bassängen.Tobias hade sin träning och jag simmade med.Sedan blev det bara en liten sväng för Tobias och mej i den lilla bassängen innan vår tid var ute.Fikade och mös på efteråt.Och jag hade det väldigt bra för killarna skulle ju med Göran och byta om!!Var in på OK på vägen hem, köpte hamburgare att laga till.Tog det lite lungt när vi kom hem .Killarna sprang över till Alle,men det stod inte på förrän alla var här.Åt,sedan for Göran på hockey,och där är vi nu.Väntar på Agda och Jukka som kanske skulle komma ikväll på fika,när Göran kommit hem.Undrar i mitt stilla sinne hur killarna är då?Men det ska nog gå!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag ska uppdatera bloggen nu så blir fröken jana nöjd då? :) jag kikar nog ut i veckan med, har kanske inte så mkt val. :) vi hörs något! ps. kul att du häver in lite bilder på dig oxå! ds. Kramis!

2006-11-19 @ 20:58:47
Postat av: jana

Tack du!
Ja,kul om du skrev nått nytt å!
Ser framemot att du kommer!
Kramis

2006-11-19 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0