10-21

Hualigen nu är man hemma efter en hel lördag på jobbet.
Tänkte när jag åkte förbi Statt och Folkan vid 21.30 att det var längesedan man var där,och lång tid kommer det att dröja innan jag kommer dit.
Visst ska på Folkan och titta på Sigge men då är det min jobbar helg,så jag ska jobba kl 12 -21 på söndagen då.Har jobbat 7,45-15 den dan + att det pysseldag på dagis.Men såg nu att det var flyttat på tiden så det skulle vara från 13-16 istället för 14-17 som vi har fått information om.Och då hinner inte jag vara med nått.
Kanske kan det bli lite party när jag åker med birka båten,men hellst när jag väl ska dricka vill jag göra det med folk jag känner riktigt och kan med.
Vet inte om det är sånt folk som ska med på den resan.Men ett eller ett par glas vin ska säkert gå ner.
Det är bara en vecka och 2 dagar till det och före ska vi ju till Delsbo på spa.
Oj då det blev mycket nu såg jag.
Det har ju gått så fort.
Har en hektisk tid framför oss nu!!!
Men det ska bli roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0